26 Ekim 2013 Cumartesi

3 yıl bir odanın içindeymişiz meğer- Ben de özledim



Sabah 10 .. Yattım kalktım Burak Aksak twitterda halen TT...Ve daha önemlisi ben de özledimin dün akşamki "ilk bölümünün finali" hala herkesin "içinde".ve görünen o ki bayağı da bir süre oturcak o kaldığı yerde.

İşte sen bir diziyi yayından kaldırırsın sonra bi adam çıkar öyle bir final yazar ki-aslında o finali en baştan yazmıştır- TRTye müstehak dersin..Elektrik paralarımdan TRTye giden paranın tek helaliydi nazarımda LİM..Türk Dizi tarihinin en baba finalini biz dün gece 2 dakkada, yeni bir dizinin ilk bölümünde izledik. Öyle ki doğru ile yalan dizi ile gerçek içiçe geçti, gülelim diye başladığımız diziye ağlayarak son verdik, bir sayfayı oyuncular ve izleyiciler birlikte kapadı.

Üç sene biz bir odadakileri izlemişiz meğer küçük kalmış bir çocuğun beyninden.

Ne derdi İsmail Abi mecnuna ? Sen iyi olacaksan ben hiç olmayayım.. Demek deniz kenarı sahnelerinde sürekli uzaktan konuşup yan yana gelememelerinin nedeni buymuş.Mecnun hep uzaktan hoop demiş pullu japon balığına...Dizinin başından beri demek bu yüzden yavuz camdan girmiş durmuş...Mecnun'un nöbetleri varken demek aşı girmiş vücuduna.Demek ondan Kaan hep önlüklü kalmış yanlarında..

Finalinde anlattıklarından sonra düşündükçe izleyici de tamamlıyor hikayeyi aslında...Sürekli beyin fırtınası yapası geliyor...haa öyleeeeymiiiiiş demeeek diyoruz habire...Belki melül eve getirdikleri kurbanlık koyundu, erdal bakkalın siyahlı karısı karabiber, leylanın dallı babası saksıdaki bir çiçek,çiçekçi kadın bir takvimdeki görüntü, arada bir televizyondan izlediği behzat ç.. daha gider bu.. hepsi seyircinin takdirine kalmış..

Ben de özledime gelince bu bölüm Limciler için özel bir bölümdü denebilir. Asıl hikaye haftaya başlıycaktır herhalde.
Yine birçok yerde güldürdü beni Ben de Özledim..Havuz sahneleri, genel izleyici, Ali atayın dekoltesinin mozaiklenmesi, yine Ali Atayın rüyasındaki sahte ismail abiler erdal bakkallar, Celalin röportajı... ilk aklıma gelenler..

Son bişey yazmazsam çatlarım.. Serkan Keskini yeniden izlemek ayrı bir zevk olacak.

Zeka yaratıcılık her neyse güzel bu şeyler böyle iyi insanlarda olsun hep...





diziyi izlerken ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder